Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2018

Перегляди: 34

508248 

Висвітлено сучасні проблеми організації рекламної діяльності підприємств. Визначено місце та функції реклами в системі інтегрованих маркетингових комунікацій, проаналізовано вітчизняні та світові тенденції розвитку рекламних послуг. Розглянуто етапи розроблення стратегії рекламної кампанії: підходи до визначення рекламного бюджету; створення рекламного повідомлення, реалізацію медіастратегії рекламної кампанії. Запропоновано систему маркетингових досліджень для розроблення рекламної кампанії та визначення її ефективності та висвітлено організацію рекламної кампанії у міжнародному середовищі.

Для студентів спеціальності «Маркетинг», аспірантів, викладачів, фахівців із маркетингу та реклами.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here