Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2020

Перегляди: 55

508248 

У навчальному посібнику системно розкрито ключові питання теорії та практики управління рекламною діяльністю підприємства. Акцентовано увагу на процесах аналізу потреби у рекламі; розробки, планування, практичної реалізації заходів рекламного характеру та контролю їх ефективності. Особливу увагу приділено таким важливим аспектам рекламного менеджменту, як: планування, організація, контроль та оцінка ефективності рекламної діяльності.

Посібник рекомендовано для магістрів з маркетингу, викладачів та фахівців, які займаються маркетинговою і рекламною діяльністю.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)