Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2011

Перегляди: 25

508248 

Це фундаментальний підручник з корпоративного управління, в якому цілісно та систематизовано висвітлено теоретико-методологічні основи, структуру, сутність, етапи розвитку, місце та роль інститутів власності, різних видів економічних інтересів та корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) фізичних та юридичних осіб, які мають свою долю або зацікавленість в статутному складі капіталу підприємства. В підручнику досить логічно підібрані цитати та висловлювання представників компаній, експертів, які яскраво відображають сутність теми, порівняння міжнародних та українських тенденцій, в тому числі і практик різних компаній. Надана практична пам’ятка менеджеру з КСВ, яка містить: практичні кроки для менеджера з ключових питань щодо впровадження КСВ у своїй компанії; глосарій та визначення основних термінів; питання для самоконтролю: для самоперевірки; ситуаційні вправи; досвід компаній з тематики розділу, які працюють в Україні, використані практики компаній були подані в рамках Національного Конкурсу бізнес-кейсів з КСВ, який Центр КСВ проводив у 2009-2010 роках за підтримки Ernst & Young, Sun InBev Україна та МТС Україна. Для наукових працівників, спеціалістів у сфері корпоративного управління, докторантів, аспірантів, викладачів, студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here