Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2020

Перегляди: 36

508248 

Розглянуто теорію, методологію та практику корпоративної соціальної відповідальності. Деталізовано еволюцію розвитку, концепції та моделі корпоративної соціальної відповідальності. Розкрито механізми формування соціальної відповідальності на рівні відносин між роботодавцями та працівниками, контрагентами, корпораціями та владними структурами. Викладено основні правила складання соціальної (нефінансової) звітності, особливості управління соціальними програмами компаній. Презентовано стратегічні напрями розвитку соціальної відповідальності в Україні. Навчальний посібник призначений для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) освітнього рівня. Буде корисним для керівників органів влади усіх рівнів та підприємств, науковців, викладачів, аспірантів.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here