Перегляди: 61
508248
В конспекті лекцій висвітлено теоретичні основи паблік рілейшнз (зв’язків з громадськістю) та історичні етапи розвитку; розглянуто сутність, основні функції, принципи й цілі паблік рілейшнз (PR), висвітлено види, форми та технології реалізації PR-діяльності, розглянуто роль громадськості в системі паблік рілейшнз та форми впливу на неї, охарактеризовано організацію роботи PR-структур та проведення PR-кампаній, досліджено використання корпоративного іміджу в зв’язках з громадськістю та особливості паблік рілейшнз у кризових ситуаціях. Це дозволяє найкращим чином викласти навчальну дисципліну «PR менеджмент», а також дає можливість сформувати у студентів новий світогляд і знання для адаптації молодих фахівців управлінської галузі до реалій сьогодення.
Конспект лекцій призначається для студентів, які навчаються за рівнем вищої освіти «бакалавр» за спеціальностями 073 «Менеджмент» та 281 «Публічне управління та адміністрування» денної та заочної форм навчання.