Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2013

Перегляди: 37

158508248 

У навчальному посібнику розкрито механізм здійснення товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Розглянуто основні питання однієї зі складових маркетингового комплексу – товару, основні маркетингові характеристики товару, якості, товарного знака, упаковки та маркування, конкурентоспроможності товару, принципи формування асортименту, інвестиції, виведення нового товару на ринок, сервіс у системі маркетингової товарної політики.

Посібник пропонується студентам вищих навчальних закладів і всім, хто цікавиться проблемами товарної політики виробничих і торговельних підприємств.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)