Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2008

Перегляди: 38

158508248 

У навчальному посібнику розкрито основи маркетингу, особливості організації маркетингової діяльності в сучасних умовах господарювання, висвітлено особливості облікового забезпечення маркетингової діяльності та відображення її результатів в обліку і звітності. Окрему увагу приділено викладенню підходів до розробки облікової політики маркетингово - збутової діяльності. Наведені у посібнику методичні підходи до організації маркетингової діяльності та її відображення в обліку можуть бути використані в господарській практиці.

Навчальний посібник може бути корисний студентам при вивченні дисциплін: «Маркетинг», «Бухгалтерський облік».

Посібник включає задачі, практичні вправи та господарські ситуації, тестові завдання і питанні передбаченні для самостійного опрацювання. Навчальний посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей. Посібник також рекомендується застосовувати в процесі підвищення кваліфікації працівників у сфері маркетингу та бухгалтерського обліку.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)