Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2011

Перегляди: 18

 Висвітлено основні поняття, цілі і завдання регіонального маркетингу. Розглянуто на прикладі вітчизняного та зарубіжного досвіду теоретичні і практичні механізми реалізації соціально-економічного розвитку, створення позитивного іміджу регіонів і міст України, сприяння залученню вітчизняних та зарубіжних інвестицій, просування регіональних товарів і послуг на загальнонаціональний та міжнародний ринок. Для студентів-бакалаврів спеціальностей “Менеджмент регіонального і державного управління”, “Менеджмент організацій місцевого самоврядування” та “Соціологія місцевого самоврядування і державного управління”.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

Прімітки: маркетинг