Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2010

Перегляди: 46

У підручнику запропоновані концептуальні, теоретичні та методичні
положення сучасного рекламного менеджменту та складові системи управління рекламною діяльністю підприємства. Сформульовано методологічні підходи до визначення цілей та завдань реклами, планування та організації проведення рекламних кампаній. Розглянуто теоретико-прикладні положення щодо виробництва електронних та друкованих рекламних звернень. Показано взаємозв`язок реклами і маркетингу, визначені головні тенденції розвитку глобального та національного ринків реклами. Подано рисунки, таблиці, ситуаційні вправи та тестові завдання для самостійної роботи.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

Прімітки: реклама  
© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)