Перегляди: 42
У посібнику викладено теоретичні основи сучасного маркетингового ме неджменту, методи і прийоми його застосування у практичній ринковій діяль ності підприємств (фірм). Показано місце маркетингу в системі управління підприємством, розгля нуто поняття маркетингового менеджменту та його методологічні основи, ви кладено питання управління маркетинговими дослідженнями, оцінки ринко вих можливостей підприємства, розробки маркетингових стратегій, програм і планів маркетингу. З позицій системності і взаємозв’язку розглянуто уп равління інструментами комплексу маркетингу (маркетингумікс). Охаракте ризовано сучасні методи організації і контролю маркетингової діяльності підприємства.
Для студентів і викладачів економічних спеціальностей, керівників підприємств і фахівців із маркетингу, слухачів шкіл бізнесу.