Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2003

Перегляди: 36

 У посібнику викладено теоретичні основи сучасного маркетингового ме неджменту, методи і прийоми його застосування у практичній ринковій діяль ності підприємств (фірм). Показано місце маркетингу в системі управління підприємством, розгля нуто поняття маркетингового менеджменту та його методологічні основи, ви кладено питання управління маркетинговими дослідженнями, оцінки ринко вих можливостей підприємства, розробки маркетингових стратегій, програм і планів маркетингу. З позицій системності і взаємозв’язку розглянуто уп равління інструментами комплексу маркетингу (маркетингумікс). Охаракте ризовано сучасні методи організації і контролю маркетингової діяльності підприємства.

 Для студентів і викладачів економічних спеціальностей, керівників підприємств і фахівців із маркетингу, слухачів шкіл бізнесу.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)