Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2024

Перегляди: 7


Зміст

Важливість системи депозит-повернення упаковки в системі циркулярної економіки: словацький інноваційний досвід для України

Ірина Решетнікова, Ванда Ліесковска, Ольга Полоус, Вільям Мурін

PDF

Сприйняття та прийняття інновацій пенсійної системи в Грузії: поведінкові чинники та управлінські стратегії впровадження

Джаба Уротадзе, Вадим Стрельковський, Ніно Дурглішвілі, Іване Кечакмадзе

PDF

Інституційна свобода ЗМІ в ЄС: значення для демократичного врядування та соціальних інновацій

Сона Хованова Супекова, Беата Стєлікова, Ріхард Кекляк

PDF

Менеджмент сталого розвитку підприємства відповідно до рівня його вразливості

Тетяна Затонацька, Максим Ситницький, Тетяна Білорус, Світлана Фірсова

PDF

Сприйняття штучного інтелекту як інструменту маркетингових інновацій у сфері охорони здоров’я

Петер Галло, Юрай Чуг, Ян Добрович, Беата Балогова

PDF

Контекстуалізація інновацій у поведінці інвестора через структурне імітаційне моделювання факторів впливу

Суман Де, Сародж Кумар Саху, Марія Диха, Максим Іванов, Інна Школьник

PDF

Маркування органічних продуктів і споживчий вибір: нейромаркетинговий аналіз поведінкових реакцій

Ахмет Уяр

PDF

Моделі каналів дистрибуції у страхуванні життя: ідентифікація факторів впливу

Надія Гребенюк, Антон Бойко, Вікторія Боженко, Наталія Дегтярь,

PDF

Сарафанне радіо в цифровому середовищі: вплив на імідж туристичної дестинації та наміри повторного візиту

Куанг Лінь Хюінь

PDF



Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)