Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Видавництво УАН / ANU Publishing
Вид видання: Тези
Рік видання: 2019

Перегляди: 99

Збірник містить тези доповідей молодих вчених та студентів – учасників
Х Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингове управління
конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів». У поданих матеріа-
лах розглядаються проблеми конкурентоспроможності підприємств на вітчиз-
няних та зарубіжних ринках, конкурентоспроможності регіонів, формування
конкурентоспроможності економіки України в умовах глобалізації, можливі
шляхи підвищення конкурентоспроможності з позицій застосування марке-
тингових інструментів та підходів до управління підприємствами в сучасних
умовах.



Джерело доступне за посиланням / The source is available here