Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Видавництво УАН / ANU Publishing
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2017

Перегляди: 288

Збірник завдань для практичних занять та самостійної роботи об’єднує тестові, ситуаційні, розрахунково-аналітичні та практичні завдання з дисципліни «Економічний механізм маркетингу». У ньому сформовано цілісний підхід до вивчення кожної теми; питання, що розкривають зміст теми, ключові терміни та поняття допомагають зорієнтуватися в проблематиці заняття; питання для самоконтролю, тестові завдання, задачі та вправи, питання для групової дискусії та ситуаційні вправи сприяють формуванню особистої думки студентів і творчого підходу щодо вирішення певних проблем підприємства



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)