Перегляди: 80
508248
Навчальний посібник містить головні положення щодо застосування процесного підходу в управлінні сервісним і виробничим підприємством, методологію побудови інтегрованих баз даних для оцінки стану діяльності організації, а також зразки документів, алгоритми, що підтверджені досвідом автора застосування теорії процесного менеджменту у розробці і становленні систем управління.
У посібнику розглянуто основні принципи і методологія побудови системи управління організацією на підставі процесного підходу, описані приклади моделювання і опису бізнес-процесів, можливості інтеграції теорії процесного і функціонально-ієрархічного управління.
Книга призначена для студентів вищих навчальних закладів що навчаються за напрямом підготовки «Менеджмент», «Автоматизація і комп’ютерно-інтегровані технології», «Автоматизація управління технологічними процесами», «Інформаційні технології», «Управління якістю», а також для керівників різного рівня, спеціалістів сфери управління, інформатизації систем менеджменту, консультантів із впровадження методики процесного управління діяльністю.