Галузь знань: Педагогіка / Освіта / Pedagogy
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2022

Перегляди: 116

Зміст

ПОНЯТТЯ ЕКОНОМІЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА ЙОГО ЗВ’ЯЗОК ІЗ СПОРІДНЕНИМИ КАТЕГОРІЯМИ

В.І. Ворох, Т.Г. Коломоєць

5-15

 pdf

РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ТА РОЗВИТКУ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ У ТВОРЧИХ ОБ’ЄДНАННЯХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

В.Є. Коваленко

16-26

 pdf

ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛОГОПЕДІЇ В ПЕРСОНАЛІЯХ: ВАЛЕНТИНА ВОЛОДИМИРІВНА ТАРАСУН

О.В. Козинець, А.Ю. Шевченко

27-39

 pdf

ЗНАЧЕННЯ СЛУХОВОГО СПРИЙМАННЯ В ПРОЦЕСІ ЗДІЙСНЕННЯ СУРДОПЕРЕКЛАДУ ДЛЯ ОСІБ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

О.П. Круглик, О.С. Горлачов

39-48

 pdf

РОЗУМІННЯ КАЗОК УЧНЯМИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ ТА ІНТЕЛЕКТУ В ПАРАДИГМІ ДОСЛІДЖЕНЬ

О.П. Круглик, О.С. Михайленко

48-55

 pdf

НАПРЯМИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Н.Г. Пахомова, І.В. Баранець

55-63

 pdf

РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Я.А. Утьосов, О.І. Утьосова, О.М. Вержиховська

64-76

 pdf

ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ

С.В. Федоренко, Я.О. Шевченко

77-86

 pdf

PROSPECTS OF HIGHER EDUCATION MODERNIZATION: UNIVERSITY PROMOTION AND MARKETING

М. Sheremet, D. Suprun, T. Hryhorenko

86-94

 pdf

СУЧАСНІ НАПРАВЛЕННЯ ІНТЕГРАЛЬНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ: МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ, МЕХАНІЗМИ ПСИХОТЕРАПІЇ, ТЕХНІКИ

Б.Т. Дем’яненко

95-105

 pdf

ТРАНСФОРМАЦІЯ ПОНЯТТЯ ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ ЯК ФОРМИ АДИКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ В КОНТЕКСТІ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА

В.І. Кротенко, О.Е. Міщенко

105-115

 pdf

ВПЛИВ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ НА РОЗВИТОК ПСИХІКИ ДИТИНИ

В.І. Кротенко, І.В. Савош

115-123

 pdf

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ СТАРШИХ КЛАСІВ НА ОСНОВІ РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ

І.М. Матющенко, І.М. Омельянович

124-133

 pdf



Джерело доступне за посиланням / The source is available here