Галузь знань: Педагогіка / Освіта / Pedagogy
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 195

Зміст

Knowledge translation approaches for teachers: foreign experience and Ukrainian perspectives

Kaтерина Гарбар, Ірина Іванюк, Сергій Богданов

3-9

 pdf

Академічний дім – освітньо-просвітницький осередок наукового товариства імені Шевченка у Львові (1905–1939 роки)

Оксана Ковалишин

9-14

 pdf

Становлення і розвиток гігієнічної просвіти дітей та юнацтва в закладах освіти Галичини наприкінці ХІХ – у 30-х роках ХХ століть

Іван Білавич

14-20

 pdf

Особливості управлінської діяльності в умовах упровадження технологій змішаного навчання в закладі загальної середньої освіти

Оксана Віролайнен

20-25

 pdf

Формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти

Лідія Вознюк, Людмила Шапран

25-31

 pdf

Філософія оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в контексті компетентнісного підходу

Оксана Лютко, Володимир Зиль

31-36

 pdf

Особливості планування в умовах розвитку освітніх систем

Олександр Пастовенський

36-41

 pdf

Сучасні вимоги до майбутнього педагога об’єднаної Європи ХХІ століття

Руслана Сойчук

41-47

 pdf

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів повної загальної середньої освіти в сучасних умовах: організаційний аспект

Микола Соловей

48-53

 pdf

Педагогіка в системі професійної освіти

Валентина Федяєва, Віталій Щербина

54-59

 pdf

Мультикультурний підхід до професійної підготовки фахівців у закладі вищої освіти

Олена Бучковська, Олена Веремчук

60-64

 pdf

Мобільні додатки як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів нової української школи

Лариса Констанкевич, Мар’яна Радкевич, Тарас Лехіцький

65-70

 pdf

Аcпeкти впрoваджeння пeдагoгiки партнeрcтва в Нoвiй українcькiй шкoлi

Oльга Вoрoн

70-76

 pdf

Соціальні програми для дітей і молоді у харитативній роботі католицьких церков України

Оксана Ворон, Олена Ворон

77-80

 pdf

Розроблення критеріального апарату оцінювання психологічної компетентності майбутніх викладачів української мови та літератури

Наталя Кошелева

81-85

 pdf

Особливості впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти

Валентина Коваленко, Майя Мар’єнко, Аліса Сухіх

86-90

 pdf

Формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів як складника педагогічної майстерності

Борис Cавчук, Віра Ковальчук

91-95

 pdf

Особливості навчання аудіювання учнів у закладах базової середньої освіти

Світлана Гончарук, Леся Малімон

96-101

 pdf

Види вправ на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів психологічних спеціальностей

Оксана Козіцька, Наталія Поліщук

101-106

 pdf

Формування культури професійного саморозвитку вчителя-словесника в післядипломній педагогічній освіті

Ірина Шингоф

106-110

 pdf

Імовірнісно-статистична змістова лінія у продуктивному навчанні шкільної математики

Наталія Крутова

111-115

 pdf

Формування духовності зростаючої особистості в умовах соціалізуючих викликів сучасності

Володимир Бордюк, Тетяна Ковбасюк

116-121

 pdf

Формування громадянської відповідальності як складової громадянської компетентності здобувачів освіти закладу загальної середньої освіти

Лариса Паніна, Лілія Авдимирець

122-126

 pdf

Роль куратора академічної групи у становленні майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи як професіоналів

Марина Шепель

127-134

 pdf

Європейський досвід формування фахової компетентності виконавців-духовиків у закладах вищої освіти

Михайло Закопець

135-140

 pdf

Марко Кропивницький та українська музична культура (за матеріалами музею театрального, музичного та кіномистецтва України)

Антон Кармазін

141-145

 pdf

Вплив неформальної освіти на формування особистості студента мистецького закладу вищої освіти

Володимир Онищук

146-149

 pdf

Маловідомі сторінки життя Миколи Лисенка на Рівненщині

Богдан Столярчук

150-153

 pdf

Хіба можна не любити професію, яка дає натхнення (з історії педагогічної династії Варвари Вангрет)

Валентина Люшина

154-157

 pdf



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)