Галузь знань: Педагогіка / Освіта / Pedagogy
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 227

Зміст

Володимир Вернадський і сучасність

Григорій Пустовіт

3-10

 pdf

Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів

Надія Мельник

11-15

 pdf

Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації

Любомира Ілійчук

16-19

 pdf

Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти

Оксана Віролайнен

20-23

 pdf

Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень

Ірина Іванюк, Oксана Овчарук, Іван Вєтров

24-30

 pdf

Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва

Неля Кінах, Наталія Рубльова

30-36

 pdf

Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності

Наталія Рисинець

37-43

 pdf

Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб

Олександра Сологуб

44-49

 pdf

Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад

Оксана Вернидуб

50-54

 pdf

Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика

Ірина Дубровіна, Наталія Максименко-Гладишко, Ольга Зінченко

55-62

 pdf

Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності

Тетяна Ковбасюк

62-68

 pdf

Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти

Лілія Коврігіна

69-74

 pdf

Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі

Оксана Третяк, Оксана Міщеня, Лілія Іскра

75-80

 pdf

Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов

Світлана Барабаш, Ольга Бурко

81-86

 pdf

Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі

Володимир Лавренчук, Марія Лавренчук

87-91

 pdf

Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія»

Наталія Мушировська

91-98

 pdf

Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення

Максим Гон, Наталія Івчик

99-104

 pdf

Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні»

Руслана Давидюк, Віталіна Данильчук

105-109

 pdf

Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння

Наталія Генсіцька-Антонюк

110-113

 pdf

Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи

Ольга Гнепа

114-118

 pdf

Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів

Вячеслав Демченко

119-123

 pdf

Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти

Світлана Гребінь, Лілія Васильченко

124-128

 pdf

Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі

Алла Черній, Тетяна Гавлітіна

129-134

 pdf

Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти

Ольга Кіян

134-140

 pdf

Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника

Ірина Мосякова

141-145

 pdf

Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського

Віталій Щербина, Олена Чабан

146-151

 pdf



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)