Перегляди: 149
Зміст
СЕРІЯ «ФІЛОСОФСЬКІ НАУКИ»
РОЗДІЛ 1.
Bohdanova Nataliia.
Application of Means of Aesthetic Education in the Training System of Future Engineers-Pedagogues
Гальченко Максим.
Генеза наукової освіти в епістемології і філософії
Ільїн Володимир.
Концепція «сродної» праці як дорога до щастя у філософії Г. С. Сковороди
Доній Наталія.
СЕРІЯ «ПСИХОЛОГІЧНІ НАУКИ»
РОЗДІЛ 2.
Калмикова Лариса.
Ковальова Оксана.
Лантух Алла, Лантух Ігор.
Андросович Ксенія.
Концептуалізація проблеми обдарованості учнівської молоді у соціальнопсихологічній парадигмі процесу її соціалізації
СЕРІЯ «ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ»
РОЗДІЛ 3.
Шелестова Людмила.
Навчальні втрати учнів в умовах війни: сутність, діагностика та шляхи подолання
Горбань Леся.
Сучасні інновації і тренди в науковій освіті обдарованих учнів
Русалкіна Людмила.
Лінгво-комунікативний аспект професійного спілкування лікарів
Аніщенко Наталія.
Інформація про авторів публікацій