Галузь знань: Педагогіка / Освіта / Pedagogy
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2023

Перегляди: 149


Зміст

СЕРІЯ «ФІЛОСОФСЬКІ НАУКИ»

РОЗДІЛ 1. 

 Bohdanova Nataliia.

 Application of Means of Aesthetic Education in the Training System of Future Engineers-Pedagogues 

Гальченко Максим. 

Генеза наукової освіти в епістемології і філософії 

 Ільїн Володимир.

Концепція «сродної» праці як дорога до щастя у філософії Г. С. Сковороди 

 Доній Наталія. 

Професійно-орієнтоване навчання здобувачів освіти через технологію сase-study: сильні та слабкі позиції 

 

СЕРІЯ «ПСИХОЛОГІЧНІ НАУКИ»

РОЗДІЛ 2.  

 Калмикова Лариса

Критерії відбору педагогічних засобів розвитку науково-комунікативних умінь і здібностей учнів ліцеїв 

Ковальова Оксана. 

Резолюція за підсумками круглого столу «Освіта обдарованих учнів:подолання сучасних викликів та євроінтеграція» (Київ, 30 травня 2023 р.) 

 Лантух Алла, Лантух Ігор. 

Соціальне здоров’я та стрес 

Андросович Ксенія.

 Концептуалізація проблеми обдарованості учнівської молоді у соціальнопсихологічній парадигмі процесу її соціалізації 

 

СЕРІЯ «ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ»

РОЗДІЛ 3. 

Шелестова Людмила. 

Навчальні втрати учнів в умовах війни: сутність, діагностика та шляхи подолання 

 Горбань Леся. 

Сучасні інновації і тренди в науковій освіті обдарованих учнів 

 Русалкіна Людмила. 

Лінгво-комунікативний аспект професійного спілкування лікарів 

 Аніщенко Наталія. 

Фортепіанне навчання обдарованих старшокласників у контексті формування музично-виконавського сприйняття 

Інформація про авторів публікацій 



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)