Перегляди: 125
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
ДІЯЛЬНІСТЬ ІСТОРИЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ (XIX – ПОЧАТОК XX СТОЛІТТЯ)
Н. А. Галушко
7-12
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
ЕФЕКТИВНІСТЬ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
О. К. Степаненко
13-20
ОСНОВНІ МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ
О. С. Шляхтіна
21-25
РОЗДІЛ III. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Л. А. Колбіна
26-30
Д. Р. Малишева
31-36
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
О. В. Боровець, Т. В. Яковишина
37-42
О. Л. Дишко
43-49
І. Ю. Ладанівська
50-56
Р. Б. Лашта
57-62
Г. В. Локарєва, В. Ю. Ніконенко
63-70
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПІСЛЯ ПАНДЕМІЇ В УКРАЇНСЬКОМУ ВИМІРІ
Н. І. Мельник, О. В. Ковтун, Н. В. Ладогубець
71-79
Р. Г. Найда
80-87
ІНТЕГРАЦІЯ ЗАГАЛЬНООСВIТНIХ ТА СПЕЦIАЛЬНИХ ЗНАНЬ У ПIДГОТОВЦI МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ
І. М. Козловська, І. В. Савка, О. І. Чорнописька
88-94
Н. Ю. Тробюк, В. П. Зінченко
95-103
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ МЕДИЧНОЇ СФЕРИ
С. С. Хлєстова
104-109
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДІ У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
М. І. Бабкіна
110-116
ВИКЛИКИ МИСТЕЦЬКОЇ ЕДУКАЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ «ТУРБУЛЕНТНОСТІ»: РЯТІВНА СИЛА НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ
З. Я. Гнатів
117-122
Р. Л. Сойчук, Н. Б. Грицай
123-129
РОЗДІЛ VІ. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ
ДИДАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ЗМІСТУ ПРИРОДНИЧОЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ
В. В. Білецький
130-136
К. І. Гейченко, Л. Ф. Богуславська, О. Л. Соляненко
137-142
Ж. В. Давидова
143-149
ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ ВИКЛАДАЧА
О. С. Резунова, О. Л. Передерій
150-154