Перегляди: 150
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
О. Д. Наровлянський
7-13
ПРОБЛЕМА ІНТЕГРАЦІЇ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ У ПРОФІЛЬНІЙ СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ (ПОГЛЯД УЧИТЕЛЯ)
Д. О. Фролов, Л. В. Васильченко, С. М. Гребінь
14-21
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
МОДЕЛЮВАННЯ ЗМІСТУ ДИСЦИПЛІНИ «ПАРАЛЕЛЬНІ ТА РОЗПОДІЛЕНІ ОБЧИСЛЕННЯ»
Ю. О. Сіциліцин
22-28
РОЗДІЛ IIІ. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
А. А. Вознюк
29-35
О. І. Гура, В. В. Горлач
36-42
Т. В. Дніпровська, О. В. Кондрашова
43-48
О. В. Кривошеєва
49-55
Н. С. Кушнір
56-61
Г. В. Локарєва, Д. С. Полупан
62-68
РОЗДІЛ IV. ПОРІВНЯЛЬНА ПЕДАГОГІКА
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В КИТАЇ
Чжан Ліан
70-75
ДОСВІД ФРАНЦІЇ У ВПРОВАДЖЕННІ ТЬЮТОРИНГУ У СИСТЕМІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Т. Е. Швець
76-81
РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ
Ю. А. Герасименко
82-89
О. С. Економова, Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко
90-96
ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ КОЛЕДЖІВ: СУТНІСТЬ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ
Н. В. Заверико, О. І. Іваницький, В. О. Яковенко
97-106
ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ
С. Г. Заскалета, М. К. Смуглякова
107-112
Л. П. Карнаух, О. М. Мельникова
113-119
ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИЦІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
О. П. Ляска, І. О. Чинчик
120-126
Н. В. Сніжко
127-133
Н. В. Стадніченко
134-140
АДАПТАЦІЯ КУРСАНТІВ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
С. В. Шевченко, М. Г. Горліченко, К. В. Буренкова
141-149
РОЗДІЛ VI. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
О. О. Пилипенко
150-155
О. О. Стечкевич
156-161