Перегляди: 126
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
УПРОВАДЖЕННЯ ЕКСКУРСІЙ ДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ 1917–1919 РР.
О. Д. Наровлянський
9-14
ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНОЇ МУЗИЧНОЇ ІГРАШКИ У ВИХОВАННІ УКРАЇНСЬКИХ ДІТЕЙ (ХІХ – ПЕРШОЇ ЧВЕРТІ ХХ СТ.)
Т. В. Окольнича, О. Є. Лобода
15-20
МОНІТОРИНГОВИЙ СУПРОВІД ФЕНОМЕНУ ОБДАРОВАНОСТІ
Л. Т. Швидун
21-25
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ (НА ПРИКЛАДІ ТУРЕЦЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ)
Н. Ю. Гребінь-Крушельницька, О. О. Нідзолік
26-32
ЗМІСТ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ
Н. І. Дичка, О. І. Гураль, Л. В. Ломакіна
33-38
С. В. Дуброва
39-46
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ РІДНОГО КРАЮ
В. В. Перевознюк, С. М. Сошенко
47-52
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА В УМОВАХ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
О. О. Стечкевич, А. В. Букач
53-60
РОЗДІЛ IIІ. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Н. Б. Беньковська
61-65
КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА КОМПЕТЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
О. В. Боровець, Т. В. Яковишина
66-71
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ
Л. В. Борщевич, Н. В. Стець, С. Д. Коптєва, Т. О. Денисенко, О. В. Саєвич
72-82
ДОСВІД ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОВІДНИХ КРАЇНАХ СВІТУ
Т. А. Вакалюк, Д. С. Антонюк, І. В. Новіцька, Л. А. Марцева, Н. С. Кот
83-91
М. Г. Горліченко, С. В. Шевченко, К. В. Буренкова
92-97
Д. В. Губарєва
98-104
Н. С. Кушнір
105-110
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ІНОЗЕМНИХ ФАХІВЦІВ ІЗ МЕДИЦИНИ В ЗВО УКРАЇНИ
Ж. М. Рагріна, А. К. Репетун
111-116
Н. П. Редзюк
117-122
Н. І. Скрипник
123-129
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
В. М. Швидун
130-134
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
І. М. Непорада
135-143
ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СОЛІДАРНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІЗ ПОЗИЦІЇ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ
Р. Л. Сойчук, Н. Б. Грицай, С. В. Лісова
144-151
РОЗДІЛ V. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
ГЕНДЕРНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДОШКІЛЬНИКА
О. М. Литвишко, Л. В. Яценко, I. M. Зачепа
152-158
ВІРТУАЛЬНА ЕКСКУРСІЯ ЯК СУЧАСНА ФОРМА РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
В. В. Сторож
159-164
РОЗДІЛ VІ. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-НЕФІЛОЛОГІВ НА ПЕРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ
К. І. Гейченко, Ж. М. Рагріна, О. Л. Соляненко
165-170
ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ
І. І. Жукович
171-180
УКРАЇНО-НОРВЕЗЬКІ ВІДНОСИНИ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
О. С. Іваницька
181-186
О. А. Ніколаєнко
187-193
С. І. Петрова
194-199
В. Г. Таран, C. В. Губарєв, С. І. Головко, Т. М. Дорожка
200-207
ПРАКТИКА «ПРОБНІ ЗАНЯТТЯ У ЗВО»: СУЧАСНІ ВЕКТОРИ РЕАЛІЗАЦІЇ
І. М. Толмачова, О. О. Ільїна
208-214
О. К. Янишин, Н. В. Опар, С. І. Янишин
215-222
РОЗДІЛ VІI. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
О. Г. Бурцева
223-229
О. Г. Черновол
230-237