Перегляди: 131
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
РОЗВИТОК ЄВРЕЙСЬКОГО ШКІЛЬНИЦТВА НА ЄЛИСАВЕТГРАДЩИНІ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
Є. А. Васютинська
7-11
ПРІОРИТЕТИ ВИХОВАННЯ В РАДЯНСЬКИХ НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТАХ: ІСТОРИЧНІ УРОКИ
О. М. Христенко
12-16
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
К. А. Бровко, А. П. Дурдас, Д. О. Сопова
17-23
М. О. Григорова, Г. О. Григоров
24-30
ВПЛИВ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ НА ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Т. М. Рідель, Т. О. Кириченко
31-36
ФОРМУВАННЯ В МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ
Г. В. Славко, Т. А. Григорова, Л. П. Максимова, Т. С. Бриль, В. П. Черненко
37-43
РОЗДІЛ IIІ. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ЯК НЕВІД’ЄМНИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
К. В. Гавриленко, Т. І. Ємець, О. О. Шеметенко
44-51
Р. В. Костенко
52-58
ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ПОТРЕБ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ТА ВИХОВАННІ МАЙБУТНІХ АКТОРІВ
Г. В. Локарєва, І. Т. Резниченко
59-65
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
О. Я. Стойка
66-72
МЕТОДОЛОГІЯ ОНЛАЙН-КУРСУ, АБО ЯК ДОСЯГТИ ПОКАЗНИКА ЗАВЕРШЕНОСТІ В 60 %?
С. О. Терно, Г. Ф. Турченко, О. М. Ситник, К. О. Ситник
73-85
РОЗДІЛ IV. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Н. В Вахняк
86-93
РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ
ПРОЄКТНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
І. В. Брюховецька, Л. М. Височан, І. О. Самойленко
94-99
Ж. М. Рагріна, А. К. Репетун
100-104
НАПРЯМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
І. М. Толмачова
105-111
РОЗДІЛ VІ. ПОРІВНЯЛЬНА ПЕДАГОГІКА
СУЧАСНА СИСТЕМА ОСВІТИ СКАНДИНАВСЬКИХ КРАЇН У КОНТЕКСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО ПІДХОДУ
Н. М. Андрійчук, А. В. Динович
112-121
РЕАЛІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЄС: ДОСВІД РУМУНІЇ
М. І. Кляп
122-129
ВОЛОНТЕРСТВО ЯК ЧИННИК ВИХОВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ: ДОСВІД ШОТЛАНДІЇ
О. І. Кос
130-135
РОЗДІЛ VІІ. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
О. С. Пономарьов
136-140