Перегляди: 4
КОМУНІКАЦІЙНА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ
Ірина Буднікевич, Олена Коломицева, Даніїл Бастраков
5-16
РЕАЛІЗАЦІЯ ЕКО-СТАРТАПІВ У РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНИХ ТЕРИТОРІЙ
Ольга Зінченко, Владислав Яковенко, Олександр Якушев, Вікторія Редько
17-27
Людмила Панкова, Анна Павловська, Олена Тарасевич
28-36
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ ВЗАЄМОВІДНОСИН У РИТЕЙЛІ
Валентин Нікульча, Ірина Буднікевич
37-46
ОГЛЯД МЕРЕЖЕВОГО РИТЕЙЛУ В УКРАЇНІ ТА ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ ЙОГО РОЗВИТКУ
Сергій Пепчук, Тетяна Пальонна
47-55
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИТЕЙЛУ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ ПАРАДИГМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
Арман Ахтоян
56-68
УПРАВЛІНСЬКА ДІАГНОСТИКА БЕЗПЕКИ ЕКОНОМІЧНОГО ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ: ПРІОРИТЕТИ МІЖНАРОДНОЇ СПІВПРАЦІ
Михайло Панков
69-77
Оксана Захарова
78-88
ОЦІНКА ОПЕРАТОРІВ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ НА МІЖНАРОДНОМУ ТА ВНУТРІШНЬОМУ РИНКАХ
Ігор Луцький, Лариса Чепурда
89-98
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Олександр Сергієнко, Олександр Канюка
99-107
ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ І ОПОДАТКУВАННЯ ЕКСПОРТУ ЗЕРНА В УКРАЇНІ
Вікторія Пасенко, Василь Андрусяк, Алла Ткаченко
108-118
УПРАВЛІНСЬКИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МОДЕЛІ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Олександр Калінін
119-126
АНАЛІЗ ПІДХОДІВ Й ЇХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ КУРСІВ КРИПТОВАЛЮТ
Костянтин Стрижиченко
127-135