Перегляди: 228
Зміст
СЕКЦІЯ І «ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ ЯК ГАЛУЗЬ ФІЛОСОФІЇ ТА НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА»
Вашкевич В. М., Іванець Н. В.
Трансформація викладання філософії освіти в умовах війни
10
Заїчко В. В.
Культурна ідентичність іноземних студентів
12
Рубан О. В.
Професійне самовизначення сьогодні – успішне майбутнє завтра
14
Терепищий С. О.
Удосконалення навичок практичної медіаграмотності освітян в умовах воєнного стану
17
Шіші Сюй.
Активне громадянство як освітній ідеал
19
СЕКЦІЯ ІІ «НОВА УКРАЇНСЬКА ОСВІТА: ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА Й РОЛЬ ДЕРЖАВИ В ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ»
Бобрицька В. І.
Сучасна освітня політика України в педагогічних рефлексіях: виклики, проблеми, перспективи
21
Бобрицька В. І., Лисоконь І. О.
Міжнародний досвід організації та управління освітніми інвестиціями у вищій школі: теоретичний ан аліз
25
Бобрицька В. І., Михайленко Ю. О.
Порівняльний аналіз державної освітньої політики з питань забезпечення якості повної загальної середньої освіти в Україні та країнах Європи
29
Бобрицька В. І., Пишна М. С.
Державний нагляд у системі забезпечення якості вищої освіти як пріоритетний напрям освітньої політики: правовий аспект
33
Бобрицька В. І., Ролінська І. О.
Теорія і практика формування освітньої політики України з питань забезпечення якості інклюзивної освіти
36
Беседа Н. А.
Здоров’язбережувальні технології в системі фізкультурно-оздоровчої роботи Нової української школи
38
Кошак І. Л., Василюк Т. Г.
Професійна підготовка фахівців у галузі соціально-педагогічної роботи
40
Кушнірук С. А., Лисюк Т.В.
Форми організаціїнавчальної діяльності учнів на уроці
42
Лихачова В. Е., Василюк Т. Г.
Соціальна реклама як засіб соціалізації здобувачів освіти
45
Процька С. М., Фіщенко Є. М.
Академічна доброчесність: характеристика поняття та проблеми реалізації
47
Парипса В. Г., Кушнірук С. А.
Технології дистанційного навчання
49
Процька С. М.
Практичні аспекти форму- вання цифрової компетентності майбутнього магістра освітніх, педагогічних наук
52
Процька С. М., Іванова К. В.
Інтеграція вищої освіти України до освітнього та наукового простору ЄС: аналіз міжнародно-правових актів
55
Процька С. М., Крючкова Д. К.
Освітня політика України з питань забезпечення рівного доступу до дошкільної освіти: аналіз нормативно-правових документів
59
Процька С. М., Руденко А. В.
Нормативно-правове забезпечення якості вищої освіти України за роки незалежності
62
Процька Т. Л.
Стан та перспективи реалізації принципу партнерської педагогіки в новій українській школі на уроках образотворчого мистецтва
65
Свириденко Д. Б., Щуніо Маягуарі Стівен Ісмаель.
Нормативно-правове підґрунтя освітньої політики України з питань академічної мобільності у галузі вищої освіти
67
Уманець М. Є., Кушнірук С. А.
Організаційні форми навчання
70
Хромченкова Н. М.
Дослідження проблеми формування професійної відповідальності майбутніх журналістів як поняттєво-термінологічний апарат
75
Фіщенко Є. М.
Нормативно-правове підґрунтя реалізації дистанційної освіти та онлайн сервісів у закладах загальної середньої освіти
82
СЕКЦІЯ ІІІ «ПЕДАГОГІКА ДОШКІЛЛЯ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ»
Вахнован І. М.
Формування інтересу до фізичної культури у дітей старшого дошкільного віку засобами днів здоров’я
84
Кузьменко І. А., Цвєткова Г. Г.
Педагогічні маркери формування основ критичного мислення в дітей старшого дошкільного віку
86
Назаренко Н. С.
Виховання художньо-естетич- них смаків дітей старшого дошкільного віку в ознайомленні з мистецтвом живопису
89
Ножовнік О. М.
Залучення батьків до освітньо-розвивальної діяльності дошкільнят з англійської мови
92
Панаріна Н. В.
Формування етичних уявлень у дітей середнього дошкільного віку
95
Посмітюха Н. П.
Формування ціннісного ставлення до здоров’я дітей середнього дошкільного віку засобами фізкультурних свят
97
Скуратівська М. М., Падалка О. С.
Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти
99
СЕКЦІЯ ІV «ТЕОРІЯ Й ПРАКТИКА ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ ДЛЯ ОБ’ЄДНАНОЇ ЄВРОПИ ХХІ СТОЛІТТЯ»
Бобрицька В. І., Брик О. О.
Системний підхід у співпраці з батьками з питань протидії булінгу в освітньому середовищі закладів початкової освіти
101
Бобрицька В. І., Добробабенко А. І.
Формування громадянських та соціальних компетентностей в учнів початкових класів з використанням потенціалу інтегрованого предметного підходу (3-4 класи)
105
Бобрицька В. І., Мостіцька Я. В.
Формування компетентності навчання впродовж життя в учнів початкових класів засобами ігрових методів навчання (1-2 класи)
109
Бобрицька В. І., Сучіліна О. О.
Організаційно педагогічні умови використання ресурсу громадських організацій у профілактиці й протидії булінгу у закладах початкової освіти
114
Бут І. О.
Організація аудиторно-дистанційного навчання в системі фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, перспективи
118
Воронова Г. В.
Викладання діловодства в дистанційних умовах: проблеми та особливості
121
Манченко О. В.
Актуальні проблеми підготовки магістрів фармації в умовах синхронної та асинхронної взаємодії між суб’єктами дистанційного навчання
123
Поліщук О. С., Василюк Т. Г.
Формування правової культури здобувачів вищої освіти в умовах євроінтеграції освітнього середовища
126
Цимбал С. М.
Дистанційні методи навчання та оцінювання у викладанні дисципліни «До- кументознавство»
128
Яремко А. С., Коцар В. М.
Застосування інформаційних технологій навчання на заняттях з навчальної дисципліни «Українська мова ( за професійним спрямуванням)»
130
СЕКЦІЯ V «МІЖНАРОДНА ОСВІТА: ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ»
Marja Nesterova.
Intercultural mediation and counseling in the international education (Міжкультурне посередництво та консультування в міжнародній освіті)