Перегляди: 223
Зміст
Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадіях їх життєвого циклу
Аліна Василівна Мартиненко, Петро Григорович Перерва
6-16
Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних
Світлана Євгенівна Хрупович, Тетяна Михайлівна Борисова
17-26
Електронна комерція в Україні: сучасний стан, галузеві особливості та організаційні форми
Наталя Євгенівна Кузьо, Наталя Степанівна Косар, Ілона Ігорівна Мельниченко
27-41
Формування бізнес-моделей Інтернету речей за шаблоном ВМС
Лариса Костянтинівна Гліненко, Юрій Анатолійович Дайновський
42-73
Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері
Михайло Анатолійович Окландер, Микита Олександрович Гайдаєнко
74-100
Розвиток інтегрованих маркетингових Інтернет-комунікацій в діяльності українських банків
Mariana Demko
101-112
Система бренд-менеджменту підприємств Fashion- індустрії
Алевтина Володимирівна Кудіна
113-125