Галузь знань: Комп’ютерні науки / Computer Science
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 223

Зміст

Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадіях їх життєвого циклу

Аліна Василівна Мартиненко, Петро Григорович Перерва

6-16

 pdf_1

Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних

Світлана Євгенівна Хрупович, Тетяна Михайлівна Борисова

17-26

 pdf_2

Електронна комерція в Україні: сучасний стан, галузеві особливості та організаційні форми

Наталя Євгенівна Кузьо, Наталя Степанівна Косар, Ілона Ігорівна Мельниченко

27-41

 pdf_3

Формування бізнес-моделей Інтернету речей за шаблоном ВМС

Лариса Костянтинівна Гліненко, Юрій Анатолійович Дайновський

42-73

 pdf_4

Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері

Михайло Анатолійович Окландер, Микита Олександрович Гайдаєнко

74-100

 pdf_5

Розвиток інтегрованих маркетингових Інтернет-комунікацій в діяльності українських банків

Mariana Demko

101-112

 pdf_6 (English)

Система бренд-менеджменту підприємств Fashion- індустрії

Алевтина Володимирівна Кудіна

113-125

 pdf_7



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)