Галузь знань: Комп’ютерні науки / Computer Science
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2022

Перегляди: 242

Зміст

Цифрові маркетингові комунікації в Україні в аспекті готовності споживачів

Лариса Костянтинівна Гліненко, Юрій Анатолійович Дайновський

6-20

 pdf_1

Маркетингова стратегія просування інноваційних продуктів

Сергій Францович Смерічевський, Сергій Анатолійович Зацаринін

21-31

 pdf_2

Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства

Юлія Леонідівна Татаринцева, Олександр Іванович Пушкар, Олена Сергіївна Другова, Анастасія Борисівна Макаренко

32-44

 pdf_3

Економічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції

Крістіан Володимирович Гегедош

45-63

 pdf_4

Маркетингове управління інтелектуальним капіталом підприємства в контексті його інноваційного розвитку

Сергій Миколайович Ілляшенко, Юлія Сергіївна Шипуліна, Наталія Сергіївна Ілляшенко

64-77

 pdf_5

Управлінські технології бізнес-моделювання в маркетингу стартапів

Maryna Chaikovska, Elina Bielienkaia

78-91

 pdf_6 (English)

Цифрові технології рекрутингу персоналу

Оксана Іванівна Кравчук, Ірина Олександрівна Варіс, Тетяна Олексіївна Бідна

92-110

 pdf_7



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)