Перегляди: 226
Зміст
Цифрові маркетингові комунікації в Україні в аспекті готовності споживачів
Лариса Костянтинівна Гліненко, Юрій Анатолійович Дайновський
6-20
Маркетингова стратегія просування інноваційних продуктів
Сергій Францович Смерічевський, Сергій Анатолійович Зацаринін
21-31
Юлія Леонідівна Татаринцева, Олександр Іванович Пушкар, Олена Сергіївна Другова, Анастасія Борисівна Макаренко
32-44
Економічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції
Крістіан Володимирович Гегедош
45-63
Сергій Миколайович Ілляшенко, Юлія Сергіївна Шипуліна, Наталія Сергіївна Ілляшенко
64-77
Управлінські технології бізнес-моделювання в маркетингу стартапів
Maryna Chaikovska, Elina Bielienkaia
78-91
Цифрові технології рекрутингу персоналу
Оксана Іванівна Кравчук, Ірина Олександрівна Варіс, Тетяна Олексіївна Бідна
92-110