Перегляди: 166
Зміст
Дослідження таргету як інструменту маркетингових комунікацій
Ірина Василівна Городняк, Лілія-Ольга Ігорівна Хоміць
7-20
Принципи цифрового етикету в маркетингових комунікаціях
Тетяна Олександрівна Завалій, Ольга Петрівна Пащенко, Володимир Георгійович Виговський
21-37
Методологічні засади маркетингового забезпечення комерціалізації інтелектуальної власності
Петро Григорович Перерва, Марія Володимирівна Маслак, Анна Валеріївна Кобєлєва
38-48
Онлайн та офлайн інструменти в системі інтегрованих маркетингових комунікацій
Наталія Петрівна Скригун, Світлана Борисівна Розумей, Наталія Олегівна Молін
49-61
Аналіз ринку PPC – послуг в Україні
Ірина Василівна Городняк, Світлана Василівна Зінькова
62-72
Maryna Chaikovska, Oleksandr Shkeda
73-85
Бренд-аудит: типи, підходи, методології
Oleksandr Zozul`ov, Maria Globa, Ievgen Gnitetskyi
86-95