Галузь знань: Комп’ютерні науки / Computer Science
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2022

Перегляди: 166

Зміст

Дослідження таргету як інструменту маркетингових комунікацій

Ірина Василівна Городняк, Лілія-Ольга Ігорівна Хоміць

7-20

 pdf_1

Принципи цифрового етикету в маркетингових комунікаціях

Тетяна Олександрівна Завалій, Ольга Петрівна Пащенко, Володимир Георгійович Виговський

21-37

 pdf_2

Методологічні засади маркетингового забезпечення комерціалізації інтелектуальної власності

Петро Григорович Перерва, Марія Володимирівна Маслак, Анна Валеріївна Кобєлєва

38-48

 pdf_3

Онлайн та офлайн інструменти в системі інтегрованих маркетингових комунікацій

Наталія Петрівна Скригун, Світлана Борисівна Розумей, Наталія Олегівна Молін

49-61

 pdf_4

Аналіз ринку PPC – послуг в Україні

Ірина Василівна Городняк, Світлана Василівна Зінькова

62-72

 pdf_5

Аналіз цифрових показників конвергенції поведінкових та інформаційних тенденцій управління в межах соцієтальної концепції маркетингу впливу

Maryna Chaikovska, Oleksandr Shkeda

73-85

 pdf_6 (English)

Бренд-аудит: типи, підходи, методології

Oleksandr Zozul`ov, Maria Globa, Ievgen Gnitetskyi

86-95

 pdf_7 (English)



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)