Галузь знань: Комп’ютерні науки / Computer Science
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2022

Перегляди: 112

Зміст

Використання чат-ботів у торгівлі будівельними матеріалами

Олеся Валеріївна Романенко, Людмила Миколаївна Алавердян, Ганна Сергіївна Басова

7-16

 pdf_1

Особливості просування та оптимізації односторінкового сайту

Ірина Зіновіївна Гнилякевич-Проць, Світлана Василівна Зінькова

17-27

 pdf_2

Система показників попиту як чинник формування стратегії зростання підприємства

Олександр Вікторович Зозульов, Тетяна Олександрівна Царьова

28-37

 pdf_3

Інноваційні підходи до розвитку і підвищення ефективності маркетингу у соціальних мережах

Ivan Tereshchenko, Tatyana Borovyk, Viktoriia Danylenko, Olena Maiboroda

38-46

 pdf_4 (English)

Управління на засадах маркетингу стратегіями екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку в повоєнний період: національний і міжнародний аспекти

Сергій Миколайович Ілляшенко, Юлія Сергіївна Шипуліна, Наталія Сергіївна Ілляшенко

47-60

 pdf_5

Розвиток інтернет-маркетингу в умовах індустрії 4.0

Крістіна Валеріївна Костянчук

61-70

 pdf_6

Оцінка ринкового потенціалу країн Африки

Ігор Михайлович Окландер

71-80

 pdf_7

Цифрові технології інтенсифікації міжнародного Науково-технічного співробітництва

Анатолій Антонович Шиян, Лілія Олександрівна Нікіфорова, Ірина Оксентіївна Дьогтєва, Сергій Сергійович Жарінов

81-98

 pdf_8

Управління ціновою політикою на підприємстві

Марія Олександрівна Панченко, Анна Юріївна Стренковська

99-106

 pdf_9

Джерело доступне за посиланням / The source is available here