Перегляди: 195
Зміст
Використання чат-ботів у торгівлі будівельними матеріалами
Олеся Валеріївна Романенко, Людмила Миколаївна Алавердян, Ганна Сергіївна Басова
7-16
Особливості просування та оптимізації односторінкового сайту
Ірина Зіновіївна Гнилякевич-Проць, Світлана Василівна Зінькова
17-27
Система показників попиту як чинник формування стратегії зростання підприємства
Олександр Вікторович Зозульов, Тетяна Олександрівна Царьова
28-37
Інноваційні підходи до розвитку і підвищення ефективності маркетингу у соціальних мережах
Ivan Tereshchenko, Tatyana Borovyk, Viktoriia Danylenko, Olena Maiboroda
38-46
Сергій Миколайович Ілляшенко, Юлія Сергіївна Шипуліна, Наталія Сергіївна Ілляшенко
47-60
Розвиток інтернет-маркетингу в умовах індустрії 4.0
Крістіна Валеріївна Костянчук
61-70
Оцінка ринкового потенціалу країн Африки
Ігор Михайлович Окландер
71-80
Цифрові технології інтенсифікації міжнародного Науково-технічного співробітництва
Анатолій Антонович Шиян, Лілія Олександрівна Нікіфорова, Ірина Оксентіївна Дьогтєва, Сергій Сергійович Жарінов
81-98
Управління ціновою політикою на підприємстві
Марія Олександрівна Панченко, Анна Юріївна Стренковська
99-106