Перегляди: 189
Зміст
Mokhtar Rabhi, Ahlam Thamri, Elhadja Saida Elhadja Saida, Mohammed Said Djoual
7-23
Вплив міжнародного іміджу України на перспективи її повоєнного інноваційного розвитку
Сергій Миколайович Ілляшенко, Юлія Сергіївна Шипуліна, Наталія Сергіївна Ілляшенко
24-38
Anna Danylyuk
39-51
Формування системи генерації додаткових продажів на принципах маркетингової аналітики
Олександр Петрович Савич, Володимир Петрович Пилипчук, Андрій Миколайович Голіцин
52-65
Галина Йосипівна Островська, Олександр Тарасович Островський
66-82
Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу
Євгенія Іванівна Конак
83-94
Інноваційність і планування бізнес-процесів стартапів у контексті зеленого енергетичного переходу
Олексій Євгенович Кофанов, Олександр Вікторович Зозульов, Олена Вікторівна Кофанова
95-114
Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу
Петро Григорович Перерва, Марія Володимирівна Маслак
115-130
Інноваційний маркетинговий менеджмент в екосистемі е-торгівлі
Ірина В’ячеславівна Гамова
131-143
Світлана Василівна Похилько, Анна Юріївна Єременко, Тетяна Сергіївна Тиченко
144-155
Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z
Ольга Володимирівна Семенда
156-164