Галузь знань: Комп’ютерні науки / Computer Science
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2023

Перегляди: 96

Зміст

Тенденції досліджень нейромаркетингу протягом останніх десяти років: бібліометричний аналіз баз даних Scopus

Mokhtar Rabhi, Ahlam Thamri, Elhadja Saida Elhadja Saida, Mohammed Said Djoual

7-23

 pdf_1 (English)

Вплив міжнародного іміджу України на перспективи її повоєнного інноваційного розвитку

Сергій Миколайович Ілляшенко, Юлія Сергіївна Шипуліна, Наталія Сергіївна Ілляшенко

24-38

 pdf_2

Дослідження екзогенних та ендогенних факторів впливу на формування стратегій позиціонування бренду ТРЦ

Anna Danylyuk

39-51

 pdf_3 (English)

Формування системи генерації додаткових продажів на принципах маркетингової аналітики

Олександр Петрович Савич, Володимир Петрович Пилипчук, Андрій Миколайович Голіцин

52-65

 pdf_4

Штучний інтелект в умовах сучасних підприємств та маркетингових кампаній: ефективні інструменти та перспективи розвитку

Галина Йосипівна Островська, Олександр Тарасович Островський

66-82

 pdf_5

Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу

Євгенія Іванівна Конак

83-94

 pdf_6

Інноваційність і планування бізнес-процесів стартапів у контексті зеленого енергетичного переходу

Олексій Євгенович Кофанов, Олександр Вікторович Зозульов, Олена Вікторівна Кофанова

95-114

 pdf_7

Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу

Петро Григорович Перерва, Марія Володимирівна Маслак

115-130

 pdf_8

Інноваційний маркетинговий менеджмент в екосистемі е-торгівлі

Ірина В’ячеславівна Гамова

131-143

 pdf_9

Особливості розробки стратегії просування онлайн-магазину в умовах цифрової трансформації суспільства

Світлана Василівна Похилько, Анна Юріївна Єременко, Тетяна Сергіївна Тиченко

144-155

 pdf_10

Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z

Ольга Володимирівна Семенда

156-164

 pdf_11



Джерело доступне за посиланням / The source is available here