Перегляди: 5
Зміст
Діджиталізація бізнес-процесів на підприємствах агропромислового комплексу
Петро Григорович Перерва, Олександра Петрівна Косенко, Лариса Володимирівна Шаульська
6-16
Сергій Миколайович Ілляшенко, Юлія Сергіївна Шипуліна, Наталія Сергіївна Ілляшенко
17-29
Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу
Вікторія Дмитрівна Хурдей, Тетяна Сергіївна Дронова, Дмитро Анатолійович Міщенко, Ірина Геннадіївна Павловська
30-46
Олександр Андрійович Лісік, Олег Володимирович Кузик
47-57
Бренд роботодавця в системі економічних відносин на ринку
Олександр Олегович Подолян, Олександр Вікторович Зозульов
58-69
Періодизація розвитку маркетингу: американський підхід
Тетяна Олександрівна Завалій, Ірина Володимирівна Жалінська
70-81
Маркетингові товарні стратегії виробників органічних добрив в умовах зеленої економіки
Марина Василівна Кірносова
82-91
Маркетинг в координатах екосистемної парадигми розвитку
Андрій Васильович Федорченко, Олександр Володимирович Гречаний
92-104
Адитивне виробництво як елемент переорієнтації бізнесу в сучасних умовах
Андрій Ігорович Летницький
105-115