Галузь знань: Комп’ютерні науки / Computer Science
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2024

Перегляди: 5

Зміст

Діджиталізація бізнес-процесів на підприємствах агропромислового комплексу

Петро Григорович Перерва, Олександра Петрівна Косенко, Лариса Володимирівна Шаульська

6-16

 pdf_1

Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту

Сергій Миколайович Ілляшенко, Юлія Сергіївна Шипуліна, Наталія Сергіївна Ілляшенко

17-29

 pdf_2

Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу

Вікторія Дмитрівна Хурдей, Тетяна Сергіївна Дронова, Дмитро Анатолійович Міщенко, Ірина Геннадіївна Павловська

30-46

 pdf_3

Оптимізація витрат на пошукові рекламні кампанії в Google Ads для IT-стартапів в умовах економічної нестабільності

Олександр Андрійович Лісік, Олег Володимирович Кузик

47-57

 pdf_4

Бренд роботодавця в системі економічних відносин на ринку

Олександр Олегович Подолян, Олександр Вікторович Зозульов

58-69

 pdf_5

Періодизація розвитку маркетингу: американський підхід

Тетяна Олександрівна Завалій, Ірина Володимирівна Жалінська

70-81

 pdf_6

Маркетингові товарні стратегії виробників органічних добрив в умовах зеленої економіки

Марина Василівна Кірносова

82-91

 pdf_7

Маркетинг в координатах екосистемної парадигми розвитку

Андрій Васильович Федорченко, Олександр Володимирович Гречаний

92-104

 pdf_8

Адитивне виробництво як елемент переорієнтації бізнесу в сучасних умовах

Андрій Ігорович Летницький

105-115

 pdf_9



Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)