Галузь знань: Комп’ютерні науки / Computer Science
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2025

Перегляди: 7

Зміст

Вплив метавсесвіту на сучасні маркетингові тенденції: огляд глобального досвіду модних брендів

Mouaad Mimoune, Ali Bentayeb, Aboubaker Khoualed

6-19

 pdf_1 (English)

Вплив цільової цифрової реклами на підвищення стійкості сектору туризму та подорожей під час криз продовольчої безпеки з використанням підходу моделі загальної рівноваги (CGE)

Soufyane Bouali, Selma Douha, Pradeep Mishra

20-45

 pdf_2 (English)

BNPL як інноваційна бізнес-модель

Larysa Hlinenko, Yuriy Daynovskyy

46-83

 pdf_3 (English)

Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном

Тетяна Олександрівна Завалій

84-102

 pdf_4

Інтеграція технологій штучного інтелекту у бізнес-процеси

Ірина Вікторівна Іванова, Тетяна Михайлівна Боровик, Таміла Григорівна Залозна, Альона Юріївна Руденко

103-116

 pdf_5

Електронна комерція та її вплив на бізнес-середовище

Світлана Володимирівна Мельниченко, Богдан Володимирович Бондарев

117-129

 pdf_6

Міжнародні стандарти серії ISO 9000-9004 в системі маркетингового менеджменту

Володимир Петрович Пилипчук, Андрій Миколайович Голіцин, Наталія Володимирівна Василькова

130-139

 pdf_7 



Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)