Перегляди: 7
Зміст
Вплив метавсесвіту на сучасні маркетингові тенденції: огляд глобального досвіду модних брендів
Mouaad Mimoune, Ali Bentayeb, Aboubaker Khoualed
6-19
Soufyane Bouali, Selma Douha, Pradeep Mishra
20-45
BNPL як інноваційна бізнес-модель
Larysa Hlinenko, Yuriy Daynovskyy
46-83
Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном
Тетяна Олександрівна Завалій
84-102
Інтеграція технологій штучного інтелекту у бізнес-процеси
Ірина Вікторівна Іванова, Тетяна Михайлівна Боровик, Таміла Григорівна Залозна, Альона Юріївна Руденко
103-116
Електронна комерція та її вплив на бізнес-середовище
Світлана Володимирівна Мельниченко, Богдан Володимирович Бондарев
117-129
Міжнародні стандарти серії ISO 9000-9004 в системі маркетингового менеджменту
Володимир Петрович Пилипчук, Андрій Миколайович Голіцин, Наталія Володимирівна Василькова
130-139