Галузь знань: Економіка / Economics
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2022

Перегляди: 133

Зміст

ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА

Брикова Тетяна Миколаївна

ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID‑19 НА СТАН ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

9

ДЕМОГРАФІЯ, ЕКОНОМІКА ПРАЦІ, СОЦІАЛЬНА ЕКОНОМІКА І ПОЛІТИКА

Скриньковський Руслан Миколайович, Батьковець Наталія Олегівна, Павленчик Наталія Федорівна, Куриліна Оксана Василівна, Павленчик Анатолій Олександрович

АКТУАЛІЗАЦІЯ ПИТАНЬ ОПЛАТИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ В УКРАЇНІ

 17

ЕКОНОМІКА

Вінницька Оксана Анатоліївна

ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛІНГ ЯК СКЛАДОВА ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

 24

Задорожна Анна Володимирівна

СУЧАСНІ ФОРМИ ДІЛОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В БІЗНЕСІ.

 30

Ільченко Вікторія Миколаївна, Кисельов Владислав Русланович

ПІДТРИМКА СОЦІАЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ПОДАЛЬША ВІДБУДОВА

37

Корнієнко Тетяна Олександрівна

ВПЛИВ ЗАГРОЗ ТА РИЗИКІВ НА ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА

 43

Лущик Марія Василівна

ОЦІНКА РІВНЯ ТУРИСТИЧНОГО РОЗВИТКУ МЕТОДАМИ КВАЛІМЕТРІЇ.

 49

Пермінова Світлана Олександрівна, Ситник Наталія Іванівна, Воржакова Юлія Петрівна

РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ

 58

МАРКЕТИНГ

Liang Rui, Blumska Kseniia, Xu Tian

CONSUMER PSYCHOLOGY: THE CORE OF BRAND STRATEGY IMPLEMENTATION

 67

 Семененко Катерина Юріївна, Дунін Максим Євгенович, Розумей Світлана Борисівна

АДАПТОВАНА КОНЦЕПЦІЯ ХОЛІСТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАЛУЧЕННЯ ТА УТРИМАННЯ СПОЖИВАЧІВ

 72

МЕНЕДЖМЕНТ

Когут Ірина Василівна, Сачук Святослав Володимирович

МЕТОДОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ В ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЯХ, ЇХ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

 80

Крамар Олег Михайлович, Крамар Маріан Олегович

ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ

86

Хохотва Олександр Петрович

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ХІМІЧНОГО ЛІЗИНГУ ТА ІНШИХ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ В УПРАВЛІННІ ХІМІЧНИМИ РЕЧОВИНАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ

91

МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ

Грицишин Анна Тарасівна, Білоус Софія Василівна

ГАСТРОДИПЛОМАТИЧНІ КАМПАНІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТИ БРЕНДИНГУ КРАЇН НА МІЖНАРОДНОМУ РІВНІ

99

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ

Плоскіна Андріана Андріївна, Фатенок-Ткачук Алла Олександрівна

ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОБЛІКОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

 104

Шаповалова Алла Павлівна, Прокопова Олена Миколаївна

ОБЛІК ТА ЗВІТНІСТЬ З ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ: АНАЛІЗ НОВАЦІЙ ТА ПРОБЛЕМИ, ЯКИМИ ВОНИ СУПРОВОДЖУЮТЬСЯ.

 110

ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ

Онищенко Оксана Володимирівна, Яценко Наталія Михайлівна, Гончаренко Назар Олександрович

РОЛЬ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ У СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ПРОМИСЛОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ.

 119

Партин Галина Остапівна, Скіп Роксолана Андріївна

ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ ЗА ВИДАМИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 128



Джерело доступне за посиланням / The source is available here