Галузь знань: Економіка / Economics
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2022

Перегляди: 35


Зміст

Бізнес-модель як передумова розроблення стратегії фірми на ринку

стор 7

Дослідження впливу криз на маркетингову стратегію підприємств сфери обслуговування

стор 16

Моделювання процесів створення та організації курсів підвищення кваліфікації працівників банку з використанням Aris Express

стор 24

Продуктивний культурний капітал як інституційний засіб забезпечення модернізаційного процесу національної економіки

стор 32

Інвестиційні стратегії в умовах глобальної конкурентоспроможності

стор 43

Цифрова трансформація обліку в умовах форс-мажорних обставин

стор 51

Сутність, значення та обліково-інформаційне забезпечення процесу контролінгу

стор 58

Основні методологічні засади трансфертного ціноутворення для фінансових операцій підприємств

стор 65

Фінансова система України під час війни

стор 75

Розвиток соціального підприємництва як тренд українського бізнесу

стор 84

Особливості формування стратегій українських підприємств під час війни

стор 96

Дослідження мотивації як важливої складової механізму управління персоналом

стор 103

Дослідження та удосконалення організаційної структури управління закладу вищої освіти

стор 110

Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіону

стор 120

Роль підприємницької діяльності в розвитку національної економіки

стор 130

Економіка українського бізнесу в сучасних умовах

стор 138

Дослідження стану та перспектив цифрового розвитку в Україні

стор 146

Динаміка та тренди розвитку глобального ринку зернових

стор 156

Сучасні тенденції розвитку офшорних зон

стор 167

Розвиток міжнародної торгівлі України в кризових умовах

стор 174

Шляхи удосконалення управління в період війни та у повоєнний період

стор 179



Джерело доступне за посиланням / The source is available here