Перегляди: 164
Зміст
Бізнес-модель як передумова розроблення стратегії фірми на ринку
стор 7
Дослідження впливу криз на маркетингову стратегію підприємств сфери обслуговування
стор 16
стор 24
стор 32
Інвестиційні стратегії в умовах глобальної конкурентоспроможності
стор 43
Цифрова трансформація обліку в умовах форс-мажорних обставин
стор 51
Сутність, значення та обліково-інформаційне забезпечення процесу контролінгу
стор 58
Основні методологічні засади трансфертного ціноутворення для фінансових операцій підприємств
стор 65
Фінансова система України під час війни
стор 75
Розвиток соціального підприємництва як тренд українського бізнесу
стор 84
Особливості формування стратегій українських підприємств під час війни
стор 96
Дослідження мотивації як важливої складової механізму управління персоналом
стор 103
Дослідження та удосконалення організаційної структури управління закладу вищої освіти
стор 110
Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіону
стор 120
Роль підприємницької діяльності в розвитку національної економіки
стор 130
Економіка українського бізнесу в сучасних умовах
стор 138
Дослідження стану та перспектив цифрового розвитку в Україні
стор 146
Динаміка та тренди розвитку глобального ринку зернових
стор 156
Сучасні тенденції розвитку офшорних зон
стор 167
Розвиток міжнародної торгівлі України в кризових умовах
стор 174
Шляхи удосконалення управління в період війни та у повоєнний період
стор 179