Перегляди: 4
А.В. Балян, Н.Ф. Іщенко, Л.Р. Скрипник, М.П. Стецюк
5-14
МАРКЕТИНГОВА ДІДЖИТАЛ-СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПОСЛУГ
Л.В. Капінус, В.Ю. Шиліна, О.О. Лелека
15-21
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗУМІННЯ КАТЕГОРІЇ КРЕАТИВНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
Х.Р. Кука, Н.Д. Чала
22-29
ТРАНСФОРМАЦІЯ МЕТОДОЛОГІЇ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ
Я.С. Ларіна, Н.В. Овсієнко, Д.В. Васильков
30-38
ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ФАКТОР ПОСИЛЕННЯ БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ
Л.В. Мазник, О.І. Драган
39-44
ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УКРАЇНСЬКУ І МІЖНАРОДНУ ЕКОНОМІКУ
О.Ю. Могилевська, А.М. Слободяник, І.В. Сідак
45-52
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ НА ОБМЕЖЕНИХ ВІД ОКУПАЦІЇ ТЕРИТОРІЯХ АЗЕРБАЙДЖАНУ
Р.Є. Новрузов
53-59
П.В. Пивовар, Л.В. Тарасович, Т.Т. Присяжна
60-68
МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
Л.В. Романова, Д.В. Бережинський
69-75
ЯК ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЕКОНОМІКИ МОЖЕ ПОКРАЩИТИ ЗАЙНЯТІСТЬ В УКРАЇНІ
І.М. Сотник, В.І. Вороненко, М.Ю. Маслій, М.П. Нікуліна, Лу Сін
76-85
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ФУНКЦІОНУВАННЯ І РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
І.О. Хоменко, Л.М. Волинець, І.В. Горобінська
86-92
М.Я. Яструбський, Ван Чжунцзюнь
93-102
Г. Кацицка, Є. Намлієв
103-116