Галузь знань: Економіка / Economics
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2023

Перегляди: 2

Зміст

ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА ФІНАНСОВІ ІНСТИТУЦІЇ

О.А. Бабич

7-13

 PDF

ФОРМУВАННЯ ПРОФІЛІВ РИЗИКУ В МИТНІЙ СПРАВІ

О.Ю. Бондар, В.І. Виноградчий

14-17

 PDF

МЕТОДОЛОГІЯ ГНУЧКОГО УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ

М.О. Буряк, О.С. Маковоз

18-23

 PDF

РОЗВИТОК РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ

В.В. Ващенко

24-29

 PDF

КОНСЕНСУСНИЙ ПІДХІД ДО ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ ЄВРОПИ ПІСЛЯ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ

О.В. Вовченко, Н.С. Петренко

30-35

 PDF

ФІНАНСУВАННЯ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

У.Л. Гилка

36-43

 PDF

ЗМІСТ ТА ЧИННИКИ СИСТЕМИ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТОРІВ В УКРАЇНУ

Р.В. Гуменюк

44-49

 PDF

СТАН ТА ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОГО БАНКІВСЬКОГО БІЗНЕСУ

О.О. Іваницький

50-55

 PDF

МОДЕЛІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ІНВЕСТІЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НА ФІНАНСОВИХ РИНКАХ

М.С. Курков

56-61

 PDF

ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО ЯК СПЕЦИФІЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ

Л.Ю. Кучер, Р.Р. Русин-Гриник, Д.О. Говда

62-68

 PDF

СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ У ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНИХ ЛАНЦЮГАХ НА РИНКУ ПОСІВНОГО МАТЕРІАЛУ

Я.С. Ларіна, А.В. Філатова

69-75

 PDF

МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В АГРОБІЗНЕСІ

О.П. Луцій, О.М. Скакун

76-81

 PDF

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ РИНКУ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ І ПОСЛУГ

О.Ю. Могилевська, В.І. Кобєлєв, В.М. Лисий

82-90

 PDF

ПОБУДОВА ПРОГНОСТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ МЕХАНІЗМУ УЧАСТІ ГРОМАДСЬКОСТІ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

О.Ю. Могилевська, С.Ю. Ціпоренко, М.Ю. Поворозник, Н.В. Шамрай

91-100

 PDF

ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КРИЗ У ПЕРІОД ТРАНСФОРМАЦІЇ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ПОГЛЯД

Є. Намлієв, Г. Кацицка

101-107

 PDF (English)

АНАЛІЗ СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ», «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ» ТА «ПУБЛІЧНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ»

Г.В. Омельчак

108-112

 PDF

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ БРЕНДИНГУ МІСТА ЯК ІНСТРУМЕНТУ ЙОГО ПРИВАБЛИВОСТІ

С.А. Павловський, О.Ю. Могилевська, А.М. Слободяник, Н.О. Мельник

113-121

 PDF

НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ОРГАНІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА, ОБІГУ ТА МАРКУВАННЯ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ

С.В. Петровський, І.В. Городняк

122-128

 PDF

ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ М’ЯСНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ

О.М. Пєтухова, А.Д. Бергер

129-134

 PDF

МОДЕЛЮВАННЯ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ

К. Тшонковскі

135-142

 PDF

SMM-КОПІРАЙТИНГ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРИВЕРНЕННЯ УВАГИ СПОЖИВАЧІВ ДО КОНТЕНТУ

Ю.В. Фісун, О.С. Борисенко, А.В. Соболєва

143-149

 PDF

СТРАТЕГІЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ В ДОРОЖНІЙ ГАЛУЗІ: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ

І.О. Хоменко, Ю.М. Бібик, А.В. Сорока

150-157

 PDF (English)

ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ, ПРИЧИН ТА НАСЛІДКІВ ВПЛИВУ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ АГРОХОЛДИНГА НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ

О.Ю. Чорна, Л.М. Христенко, О.О. Суслов

158-169

 PDF

МОДЕЛЮВАННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ МЕТАЛУРГІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ

О.О. Шапуров

170-179

 PDF

ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ФІСКАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКО-КИТАЙСЬКОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Чжан Шу, М.Я. Яструбський

180-187

 PDF

 


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)