Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2022

Перегляди: 223


Зміст

Зеновій-Михайло Задорожний, Володимир Муравський, Марія Гуменна-Дерій, Наталія Зарудна

Інноваційний облік та аудит ресурсів метавсесвітів 

10-19

Ольга Полоус, Ірина Геєць, Інна Михальченко, Олена Крапко

Маркетинг персоналу в системі антикризового управління авіакомпанією 

 20-29

Фатіма Лахсен Ячу Айтяссін, Махмуд Мохаммад Аль-Аджлуні, Анбер Мохаммад, професор

Вплив стратегії цифрового маркетингу на клієнтів компаніїта результати її діяльності 

 45-54

Фархад Рахманов, Лала Нейматова, Раміля Алієва, Альбіна Хашімова

Управління індустрією транспорту глобальної логістики: порівняльний аналіз за країнами 

65-75

Вугар Назаров, Джамал Гаджиєв, Шафіга Мамедова, Васіф Ахадов, Шадіє Аманова

Вплив фінансових можливостей підприємництва та бізнес-середовища на інноваційний розвиток країни та національне багатство 

 94-108

Ганімат Сафаров, Сабіна Садигова, Мілянат Уразаєва, Нарміна Аббасова

Теоретико-методологічні аспекти розвитку інноваційно-промислових кластерів в умовах цифровізації 

184-197

Санні Давар, Савіта Панвар, Суніштха Дака, Паллаві Кудал

Використання чат-ботів у цифровому суспільстві: роль довіри 

198-206

Абділкерім Асрар Семан, Хамед М. С. Ахмед, Матевос Кебеде Рефера, Шеміла Джемаль Мейд, Мурад Томран, Йімер Аялев Ахмед

Вплив дотримання балансу між роботою та особистим життям на поведінку працівників у компанії 

 207-217



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)