Перегляди: 7
Зміст
Світлана Філиппова, Лія Фокс, Ганна Свінарьова, Ганна Граматік
7-20
Вплив окремих глобальних факторів на розвиток бізнес-моделей електронної комерції
Лариса Костянтинівна Гліненко, Юрій Анатолійович Дайновський
21-52
Green-стратегії в маркетинговій товарній політиці виробників: екологічний та етичний аспекти
Марина Василівна Кірносова
53-62
Обгрунтування маркетингової політики банків на основі статистичного аналізу ринку платіжних карток
Тарас Миронович Микитин, Надія Олександрівна Хижнякова, Вікторія В’ячеславівна Рагуліна
63-78
Штучний інтелект як інструмент створення динамічних описів товарів в електронній комерції
Віталій Ігорович Сербін
79-94
Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства
Наталія Михайлівна Мащак
95-105
Роль соціальних мереж в обороноздатності країни
Олександр Валентинович Карандін
106-116
Специфіка роботи маркетинг менеджерів Google Analytics 4
Ірина Олександрівна Златова
117-125
Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування
Ганна Віталіївна Давидова
126-139
Алевтина Володимирівна Кудіна
140-152
Віталій Вікторович Смілянець
153-164