Перегляди: 8
Зміст
Вплив якості послуг он-лайн навчання на задоволенність здобувачів вищої освіти Алжиру
Amar Moulai, Rocco Agrifoglio, Kada Yazid
7-17
Адаптація бізнес-моделей електронної комерції до умов екстремальних ситуацій
Лариса Костянтинівна Гліненко, Юрій Анатолійович Дайновський
18-47
Аналіз українського ринку CRO-послуг
Ірина Зіновіївна Гнилякевич-Проць, Світлана Василівна Зінькова
48-57
Впровадження маркетингових інновацій в термінологію та еволюцію електронного бізнесу
Тетяна Олександрівна Кобєлєва, Надія Петрівна Ткачова, Лариса Володимирівна Шаульська
58-69
Брендинг екотоварів у цифровому просторі: досвід учасників глобального договору ООН в Україні
Тетяна Олександрівна Завалій
70-89
Цифрова трансформація банківської діяльності як складова smart world
Світлана Василівна Похилько, Анна Юріївна Приходько, Олександра Анатоліївна Золотар
90-108
Ярослав Степанович Лапчук, Микола Григорович Дуб
109-122
Роль соціальних мереж у просування відео-ігор
Сергій Олександрович Мєшков
123-134
SMM у діяльності автодилерів на ринку України
Наталія Степанівна Косар, Наталія Євгенівна Кузьо
135-149
Digital-marketing: сучасні виклики та перспективи розвитку
Ірина Дмитрівна П’ятничук, Антоніна Василівна Томашевська, Наталія Ігорівна Горогоцька, Юлія Володимирівна Паска
150-161
Методичні засади проведення бренд-аудиту
Олександр Вікторович Зозульов, Марія Сергіївна Глоба
162-179