Галузь знань: Комп’ютерні науки / Computer Science
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2024

Перегляди: 8

Зміст

Вплив якості послуг он-лайн навчання на задоволенність здобувачів вищої освіти Алжиру

Amar Moulai, Rocco Agrifoglio, Kada Yazid

7-17

 pdf_1 (English)

Адаптація бізнес-моделей електронної комерції до умов екстремальних ситуацій

Лариса Костянтинівна Гліненко, Юрій Анатолійович Дайновський

18-47

 pdf_2

Аналіз українського ринку CRO-послуг

Ірина Зіновіївна Гнилякевич-Проць, Світлана Василівна Зінькова

48-57

 pdf_3

Впровадження маркетингових інновацій в термінологію та еволюцію електронного бізнесу

Тетяна Олександрівна Кобєлєва, Надія Петрівна Ткачова, Лариса Володимирівна Шаульська

58-69

 pdf_4

Брендинг екотоварів у цифровому просторі: досвід учасників глобального договору ООН в Україні

Тетяна Олександрівна Завалій

70-89

 pdf_5

Цифрова трансформація банківської діяльності як складова smart world

Світлана Василівна Похилько, Анна Юріївна Приходько, Олександра Анатоліївна Золотар

90-108

 pdf_6

Теоретико-методичні аспекти формування механізму управління маркетинговими комунікаціями підприємств в умовах цифровізації

Ярослав Степанович Лапчук, Микола Григорович Дуб

109-122

 pdf_7

Роль соціальних мереж у просування відео-ігор

Сергій Олександрович Мєшков

123-134

 pdf_8

SMM у діяльності автодилерів на ринку України

Наталія Степанівна Косар, Наталія Євгенівна Кузьо

135-149

 pdf_9

Digital-marketing: сучасні виклики та перспективи розвитку

Ірина Дмитрівна П’ятничук, Антоніна Василівна Томашевська, Наталія Ігорівна Горогоцька, Юлія Володимирівна Паска

150-161

 pdf_10

Методичні засади проведення бренд-аудиту

Олександр Вікторович Зозульов, Марія Сергіївна Глоба

162-179

 pdf_11 



Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)