Перегляди: 6
Зміст
Упаковка органічних добрив в умовах циркулярної економіки
Марина Василівна Кірносова
6-16
Цифрові технології на базі штучного інтелекту в маркетингу: виклики й можливості для бізнесу
Надія Романівна Балук, Інна Володимирівна Бойчук
17-25
Цифровий облік експортної електронної торгівлі малих підприємств України
Наталя Володимирівна Курган
26-44
Аналіз діяльності маркетингових компаній України із використанням онлайн-сервісу YouControl
Тетяна Олександрівна Завалій, Сергій Федорович Легенчук
45-68
CRM-система як інструмент підвищення ефективності бізнесу
Світлана Василівна Похилько, Анна Юріївна Приходько, Олег Олександрович Волошко
69-82
Вплив користувацького контенту на ефективність маркетингу в соціальних мережах
Євгенія Іванівна Конак
83-98
Ірина Оксентіївна Дьогтєва, Лілія Олександрівна Нікіфорова, Анатолій Антонович Шиян
99-113
Маркетингові інструменти просування органічних добрив в умовах сучасного сільского господарства
Марія Олександрівна Панченко
114-124