Перегляди: 292
Зміст
Економіка
Д.С. Зінченко
В. В. Дергачова , Курт Майнка Марсель , О. В. Мартиненко
А. М. Вишневська , Я. І. Глущенко
ІНВЕСТИЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ІНДУСТРІЇ 4.0
Н. Є. Скоробогатова
Р. A. Запотічна
ПРОГНОЗУВАННЯ НАВАНТАЖЕННЯ HIGH-LOAD СИСТЕМ
O. A. Zhukovska, R. V. Shperlov
Я. І. Глущенко , О. О. Корогодова , Т. Є. Моісеєнко, О. О. Сосновська , Н. О. Черненко
АНАЛІЗ СТРУКТУРИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ З ЄС
K. Yu. Redko , I. O. Tkachenko
ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА ЗМІНИ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВ
Serhii Polischuk, Tetiana Rospopchuk
СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕНЕРГЕТИКИ ЯК СФЕРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЯ
С. В. Войтко , М. М. Заінчковська
ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ФІНАНСОВОГО РИНКУ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ
Н. В. Рощина , О. А. Шевчук , К. М. Кустарьова
Економічні проблеми сталого розвитку національної економіки
О.П. Коваль , О.О. Коломієць , Д.М. Гладких , А.Л. Дешко , Ю.В. Касперович
В.Г. Герасимчук
М.А. Дем'янчук , Н.Д. Маслій, Ю.О. Жаданова
Маркетинг
DIGITAL МАРКЕТИНГ: ЕВОЛЮЦІЯ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
О.В. Виноградова, Н.М. Недопако
ЗАОХОЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН У СЕГМЕНТАХ ВЕЛНЕС- І ТЕРМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ
Bruno Barbosa Sousa, César Barros
МЕТОДИКА СЕГМЕНТАЦІЇ ТА АНАЛІЗУ ВІДТОКУ СТУДЕНТІВ НА ОСВІТНІХ ПРОГРАМАХ УНІВЕРСИТЕТІВ
О.К. Воропай , К.В. Пічик , Н.Д. Чала
ТЕХНОЛОГІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ
N.V. Karpenko , M.M. Ivannikova
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ НА ЗАСАДА МАРКЕТИНГУ ІГРОВОГО ПРОДУКТУ
А.Г. Шевлюга , О.В. Зозульов
МАРКЕТИНГОВЕ СПРИЙНЯТТЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ НЕВИЗНАЧЕННОСТІ ОСОБАМИ, ЩО ПРИЙМАЮТЬ РІШЕННЯ
Nataliya Yudina, Olena Pidlisna
Економіка підприємства
ХОЛІСТИЧНЕ УПРАВЛІННЯ АДАПТИВНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИКЛІЧНОЇ ЕКОНОМІКИ
О.В. Ареф’єва, З. М. Побережна
ЧИННИКИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЗМІН
А. М. Ковальчук
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОЕКТНОГО ПІДХОДУ ЩОДО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Iryna Miahkykh, Mariana Shkoda
Економічна теорія
V.G. Tsivatyi , M.P. Martsyniuk
М.О. Дергалюк
КЛЮЧОВИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ РЕСУРС СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Ю. О. Єрешко, І. М. Крейдич
Менеджмент
Є.Б. Хаустова, М.П. Денисенко
ФОРМУВАННЯ УСПІШНОГО ІМІДЖУ КЕРІВНИКА В ДИСТАНЦІЙНИХ УМОВАХ РОБОТИ
А.І. Браєвська , С.Й. Браєвський , Л.П. Артеменко
КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ І ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ
G.A. Fedirko
МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАНЬ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ
Г.Ф. Боднар , Л.С. Вербовська
СТРАТЕГУВАННЯ СТАРТАП АКТИВНОСТІ КОМПАНІЇ: ІНІЦІАЛІЗАЦІЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЄКТУ
Lina Artemenko, Maryna Pichugina, Taras Kotsko
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИМ ПАРТНЕРСТВОМ ПІДПРИЄМСТВ
К. О. Бояринова, К. А. Каніфольська